Apa pendapat anda? Adakah tema “The Colors Of Voices” sesuai pada tahun ini?Mari kita bahas rekaan-rekaan baju di Anugerah Juara Lagu kali ke-34 (AJL 34) yang telah berlangsung semalam. Ada yang pelik tapi menarik dan ada yang menyakitkan mata memandang.


First of all, mari kita bincangkan berkenaan penampilan Juara AJL 34, Naim Daniel. Beliau sangat kreatif fesyen ala-ala kartun gitu. Ditambah dengan Make up (face art) oleh Daniey Junaedy sangat menojol. Beliau memberikan kesan “pop art” dibantu dengan suit yang padan melengkapi tema tersebut.Ramai nitizen yang memuji hasil make up itu.

> Seterusnya kita lihat fesyen yang dibawa oleh rapper wanita hijabsta @bunga dengan baju melayu bersaiz gergasi. Pelik tapi comel je bila bunga yang pakai. Oversized Baju Melayu and Batik scarf by BEHATI


Last but not least, ikon fesyen tanah air, Tok Ti. Dato’ Siti Nurhaliza yang sudah semestinya terkenal dengan gelaran “Ikon Fesyen Berhijab” tampil anggun dengan gaun berwarna merah hati. Bolehlah bakal pengantin baru ambil inspirasi daripada beliau!Tinggalkan ulasan anda di ruangan komen dan jangan lupa like dan kongsi halaman FaceBook Glamornyo!

Leave a Comment on FESYEN PELIK DI AJL 34

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *