Raya 2020 kali ini berbeza sikit apabila kita hanya dibenarkan beraya dalam keadaan terkawal dan tidak dibenarkan pulang ke kampung. Jadi kebanyakan akan beraya di rumah saja.Apa kata tahun ini buat kelainan sikit.Tahun ini mesti anda mampu beraya di rumah baru guys dengan PROMOSI HEBAT ini. Baru lah feeling nak RAYA tu best sikit.Ha ini Glamornyo dapat satu promosi hebat nak bagi tahu anda semua.Sempena raya yang bakal tiba, IJM LAND nak bagi promosi JIMAT KAW KAW . Bukan Beshe-beshe.

Bukan itu sahaja, ditambah pula dengan FREE GIFT apabila anda berpeluang mendapat Samsung Galaxy S20 Ultra secara percuma dengan pembelian rumah kediaman IJM LAND hari ini.Raya lagi bermakna apabila anda dapat ubat rindu dan merakam detik Hari raya bersama keluarga dengan menggunakan Samsung Galaxy S20 ultra ini.Best kan? Beli rumah dapat handphone free. Dah tu harga handphone itu bernilai rm4999 pulak tau. WOW bukan murah tau.

HARGA PALING HEBAT

iaitu anda dapat jimat sehingga rm225k .Diulang RM225k guys. Mana nak dapat jimat melebihi rm200k tak masuk akal lah.Tapi IJM Land nak bagi semua ni guys.

KAW KAW JIMAT

Apabila anda dapat jimat dengan tidak perlu membayar Yuran Guaman dan juga tanpa duti setem . JIka dikira2 wang guaman dan duti setem ini dah berapa ribu kan. Sebab tu berbaloi beli waktu ada promosi macam ni.

HARGA BERBALOI-BALOI

Paling berbaloi-baloi bila anda hanya perlu keluarkan rm1000k sahaja.Di ULANG hanya seribu ringgit Malaysia untuk membuat bayaran tempahan . Ha kan admin dah kata promosi bukan beshe-beshe tau. Apa anda tunggu lagi. Ini lah masanya untuk merasa tinggal di rumah baru. Baru nak beraya tahun ni best sikit bila dapat beraya di rumah baru. Untuk maklumat lanjut sila layari : http://seremban2.ijmland.com/s2_raya_ultra/

Leave a Comment on PROMOTION KAW KAW RAYA! BELI RUMAH, JIMAT SEHINGGA RM225K DAN FREE PHONE RM4,999

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *